10 Mei 2010 ben ik in dienst gekomen bij Gunneman in de functie van magazijnmedewerker.
Mijn interesse in Gunneman is gewekt door een vacature in een plaatselijke krant. Na een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek kwam ik er al snel achter dat de compacte organisatie en de informele sfeer mij zeer aansprak.
Door mijn werkervaring in zowel productie als logistieke omgevingen had ik meteen het gevoel een goede aanvulling te zijn voor de organisatie en daardoor al snel mijn functie kon uitbreiden.
Ook de zeer diverse (internationale) communicatie die ik heb met leveranciers en klanten spreekt mij erg aan.
Onze kernwaarde “wij zetten de klant op 1” kan ik dagelijks goed benutten door ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel en goed mogelijk in ontvangst kunnen nemen.
Het meedenken met de klant met betrekking tot speciale / spoed transporten wordt dan ook altijd door de klant gewaardeerd. Uiteraard streven wij hierbij naar optimale klanttevredenheid.